måndag 7 oktober 2013

Utvärdering i Bild


Utvärdering Bild


Nathalie.B.Alvstrand 9B

Hur fick jag min ide?
Jag visste först inte vilken låttext jag skulle använda men sedan kom jag ihåg den här låten eftersom den har så många bra meningar så valde jag den här. 

Hur har jag arbetat?
Först tog jag ett A4 papper där jag skissade upp min bild. När jag var hyfsat nöjd och visste hur min bild skulle se ut så tog jag ett A3 där jag började att försiktigt skissa upp min bild. Sen fyllde jag i kanterna lite tydligare och färglade bilden. 

Vad är jag nöjd med?
Jag är rätt nöjd med min insats i bilden och att jag blev klar i tid. Bilden blev även ungefär som jag planerat och jag tycker att jag gjorde ett bra textval. 

Vad kunde jag gjort annorlunda?
Jag kunde ha bara använt mig utav olika blyertspennor och tränat mer på skuggningar eftersom jag tycker att färgerna blev lite jobbiga och att det kunde blivit mycket snyggare utan färger. 

Vad vill jag uttrycka/berätta?
I min bild så försöker jag uttrycka att killen som sover önskar att en person skulle ramla genom jorden, antagligen eftersom han inte gillar den här personen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar