måndag 10 mars 2014

Musikvideo-arbete

Grupp: Clara, Nathalie, Daniel och Razvan

• Hur har vi arbetat?
Samarbetet har varit lite sådär i våran grupp. Vissa har gjort väldigt mycket medan som vissa knappt gjort något. Från början hade vi tänkt vara i en annan grupp och jag tror att vi fått mer gjort om man fick vara med sånna som man vet att man kan jobba med. Men vi fick ändå gjort allting i tid så det var ju bra.

• Hur har jag arbetat?
Själv så har jag gjort mitt bästa i detta arbetet. Jag har kommit med idéer, jag och Clara klippte låten och finredigerade. Jag är nöjd med min egna insatts.

•Kunde vi gjort något annorlunda?
Vi kunde kanske lyssnat igenom låten en extra gång så att vi inte haft med något brus och onödigt ljud. Vi kunde delat upp arbetet bättre så att alla gjorde lika mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar